Rozmiar tekstu: A A A

Outsourcing IT, obsługa informatyczna

Pokaż cennik outsourcingu IT

Czym jest Outsourcing ?

obsługa informatyczna firm, outsourcingOutsourcing jest pojęciem, z którym związanych jest wiele mitów, do których należy postrzeganie go jako usługa droga i dostępna tylko dla największych firm. Jest to mylne postrzeganie, gdyż outsourcing polega na wydzieleniu pewnej sfery działalności firmy i przekazanie go do wykonania wykwalifikowanej firmie, która zrobi to efektywniej oraz taniej. Należy uświadomić sobie, że biorąc pod uwagę ograniczenia w wewnętrznych zasobach, korzystne jest zwrócenie się do partnerów zewnętrznych, aby opanować wiele krytycznych zadań, które jednocześnie nie stanowią zasadniczego biznesu przedsiębiorstwa - są jedynie działalnością pomocniczą.

 

Zalety Outsourcingu Informatycznego:

*      Skupienie się na podstawowej działalności firmy tj. działalności, która przynosi zysk

* Zapewnia obsługę informatyczną firmy na wysokim poziomie przy relatywnie niskich kosztach utrzymania. Forma abonamentowa usługi pozwala na dokładne obliczenie stałych kosztów miesięcznych takiego rozwiązania

*      Poprawa jakości usług informatycznych

*      Dostęp do wiedzy

*      Odciążenie pracowników merytorycznych i kadry zarządzającej

*      Oszczędność czasu menadżerów

* Zapewnia dostęp do wykwalifikowanych i doświadczonych specjalistów, najnowocześniejszych technologii informatycznych, rozwiązań w zakresie bezpieczeństwa systemów IT, ale również osiąganie do 60% oszczędności z tytułu rezygnacji z utrzymywania kosztownego personelu

* Umożliwia obniżenie stanu zatrudnienia oraz związanych z nim kosztów, czyli wydatków na szkolenie, utrzymanie stanowiska pracy, ubezpieczeń i innych świadczeń pracowniczych. Zapewnia też ciągłość pracy, bez problemów związanych z przyznawaniem urlopów i zwolnieniami chorobowymi

*      Zmniejszenie zapotrzebowania na inwestycje kapitałowe

*      Podpisanie umowy o poufności Serwisantów

 

Nasza propozycja skierowana jest do małych i średnich firm znajdujących się na terenie Elbląga i okolic, oczekujących od systemów informatycznych najwyższego poziomu wydajności, jakości, niezawodności oraz redukcji kosztów eksploatacji i obsługi. Realizujemy projekty informatyczne począwszy od fazy analizy potrzeb użytkowników poprzez instalację, konfigurację, po wdrożenia.

 

Nasza OPIEKA INFORMATYCZNA obejmuje:

*      bezpłatny dojazd specjalisty do klienta

*      HelpDesk - pomoc zdalna, telefoniczna, e-mail, w sytuacjach nie wymagających osobistej wizyty

*      czas pracy od pn.-pt. w godzinach od 8-16

*      możliwość otrzymania sprzętu zastępczego na czas naprawy

*      instalacja, konfiguracja (urządzenia peryferyjne) i konserwacja sprzętu komputerowego

*      instalacja i konfiguracja systemów operacyjnych

*      instalacja, konfiguracja i opieka nad oprogramowaniem

*      administracja i opieka nad siecią komputerową

*      profilaktyka antywirusowa

*      doradztwo w zakresie zakupu lub modernizacji sprzętu IT

*      dostawa sprzętu komputerowego w atrakcyjnych cenach, możliwość zakupu na raty

*      profilaktyka antyspamowa

*      administracja i opieka nad infrastrukturą serwerową

*      zabezpieczanie danych firmy (archiwizacja)

*      administracja stroną internetową firm

*      wsparcie techniczne dla pracowników

*      pośrednictwo w załatwianiu spraw serwisowych w okresie gwarancyjnym

*      wdrożenia oraz szkolenie personelu

 

Przykładowe oferty stałych umów serwisowych:

Usługi w pakiecie

Soft Care

Light Care

Standard Care

Strong Care

Ilość wizyt serwisowych

3

5

7

9

Ilość godzin serwisowych

5h

8h

11h

14h

Helpdesk zdalnie

*

*

*

*

Czas reakcji

24h

12h

8h

6h

Dojazd do klienta

na terenie Elbląga

bezpłatny

bezpłatny

bezpłatny

bezpłatny

Historia serwisu

*

*

*

*

Sprzęt zastępczy

na czas naprawy

 

 

*

*

Abonament

miesięczny netto

230 zł

370 zł

470 zł

600 zł

Oszczędzasz

110 zł

180 zł

290 zł

370 zł

 

* W przypadku potrzeby większej ilości wizyt lub godzin pracy przygotujemy dla Państwa ofertę indywidualną.

** Wszystkie ceny oferty są cenami netto (nie zawierają podatku 23% VAT) za każdy miesiąc trwania umowy i obejmują czas pracy 1 serwisanta. Ceny nie zawierają kosztów zakupu sprzętu komputerowego, podzespołów, oprogramowania i materiałów eksploatacyjnych.

 

Ceny poza abonamentem:

Wizyta serwisowa - 80 zł netto (1h)

Dodatkowa godzina - 50 zł netto

 

Dystrybucja monitoringu BCS:
Dystrybucja alarmów Jablotron:
Dystrybucja monitoringu Dahua:

Wszelkie prawa zastrzeżone. Projekt i wykonanie MBS Systems 2006-2017r.